© Monsters slapen nooit.
Of eigenlijk: dit wás een test. De afgelopen 2 à 3 weken heb ik de volgers op Facebook min of meer getorpedeerd met veel verschillende links, video's en posts.
Om een beter gevoel te krijgen voor welke onderwerpen het best aan zouden slaan op social media, en om te kijken of ik de nogal veelzijdige boodschap van Monsters slapen nooit duidelijk kan krijgen, ben ik aan het testen geslagen.
Met slechts 55 volgers is het moeilijk om échte conclusies te trekken, maar wat ik tot nu toe zag, heeft me veel stof tot nadenken gegeven en toch heel duidelijk gemaakt dat:
- Ik me moet richten op wat de uitgeverij zonder winstoogmerk is en waar deze voor staat.
- Ik het gegeven van 'sociaal-culturele beweging' helaas even op de langere baan moeten schuiven, totdat ik de uitgeverij Monsters slapen nooit duidelijker en krachtiger neer heb kunnen zetten.
- Ik me meer op Instagram moeten gaan richten, en wat minder op Facebook.
Ik wil alle proefkonijnen bedanken voor de interactie, likes, pm'etjes, bestellingen en steun!